Symbion
banner_home
banner_home
banner_home
symbol
Konzultace    Analýza    Vývoj    Implementacentace    Podpora
O_nas
Sluzby
Reference
Kontakty
OTRS-Helpdesk
Máme ty správné
slogan
Indoor navigace pro obchodní centra


Vnitřní geolokace a kontextová reklama

Symbion nabízí zkušenosti s kompletním řešením vnitřních navigačních systémů v rozsáhlejších areálech jako jsou například shopping centra, capmusy, výstaviště, dopravní uzly: nádraží, letiště … . Jsme připraveni Vám pomoci od návrhu mapového podkladu až po realizaci systému pro hledání požadované pozice. Toto řešení umožňuje široké využití v různých typech provozů, ve kterých provozovatel nebo vlastních požaduje zvýšení zákaznické spokojenosti a loajality, informovanosti zákazníků v reálném čase, návštěvnosti jednotlivých obchodních jednotek, zlepšení orientace zákazníků, detailní analýzy chování zákazníků a v neposlední řadě zvýšení výnosů z nové oblasti pronájmu kontextové reklamy.


Nejen lepší orientace jako klíč k návratnosti zákazníků

Jak zvýšit spokojenost klientů, získat další možnost je informovat? Mobilní aplikace umožňuje zákazníkům najít to, co hledají, může poskytnout další doplňkové informace (i porovnání) o produktech a prodejcích. Provede zákazníka krok po kroku od parkoviště případně již od zastávky hromadné dopravy až k bodu zákazníkova zájmu uvnitř nákupního centra. Je ověřeno, že využití aplikace s vnitřní navigací výrazně snižuje stres při pohybu po areálu případně již od jeho okolí. Intuitivně a operativně informuje o dění a akcích v daném místě respektive prodejně. Rychlé nalezení obchodní jednotky nebo jiného bodu zájmu, zvyšuje pravděpodobnost většího nákupu zákazníka. A při odchodu z obchodního centra umožní uživateli nalézt zaparkované auto nebo ho dovede na zastávku hromadné dopravy.


Vnitřní geolokace jako analytický nástroj pro zvýšení výnosů

Mobilní aplikace, lépe řečeno celý indoor navigační systém, má neomezené možnosti marketingového využití. Zvýšení výnosů a návštěvnosti řeší každé komerční centrum, na pořadu dne je analýza chování zákazníků. Z hlediska provozovatele areálu poskytuje neocenitelné informace o chování zákazníků, na základě pohybu jednotlivých uživatelů, vyhodnocuje hustotu návštěvnosti (heat maps) jednotlivých obchodních jednotek, typické trasy zákazníků atd. Na základě informací o uživateli a jeho zájmů může být navrhnuta konkrétní trasa pohybu po obchodním centru s důrazem na konkrétní nabídku služeb nebo produktů. Aplikace navrhuje uživateli předdefinované možnosti dalšího vyžití a to ať už z hlediska stravování, odpočinku, dalšího ubytování nebo kulturního vyžití v blízkém okolí.


Infrastruktura pro systémy vnitřní lokalizace

Předpokladem pro kvalitní nasazení je dobré pokrytí prostoru WiFi signálem, dobře zpracované mapové podklady (zaměření bodů v areálu/centru) a setup mobilní aplikace. Jsme připraveni navrhnout řešení šité na míru Vašim potřebám a to od prvotních konzultací přes hardwarovou infrastrukturu až po softwarovou konfiguraci navigačního systému. Jako vedlejší produkt je možno pohlížet i na možnost poskytování bezpečného připojení k Internetu pro uživatele centra.

Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme. Děkujeme za Vaši důvěru.



Příklady propojení s dalšími běžně používanými aplikacemi:

Indoor navigace pomoci Google maps

 

Uživatel aplikace může být pomocí odkazu jednoduše navigován do obchodního centra pomocí Google map ať už pěšky nebo autem.

Facebook a další sociální sítě

U každého obchodu v aplikaci může být po otevření detailu dostupný odkaz na Facebook nebo jinou sociální síť, kde může nakupující sdělovat svoje názory, informovat přátele o speciálních nabídkách obchodu atd.

Telefonní čísla obchodů s odkazem na vytočení čísla i přes Viber, Skype

Po zobrazení detailu obchodu může být zobrazeno telefonní číslo obchodu s odkazem na vytočení čísla třeba přes Viber nebo Skype, volání je zdarma v rámci WiFi pokrytí.

Programy kulturních akcí

Uživatel si může v aplikaci prohlédnout program kina, zobrazit ukázku vybraného filmu a zakoupit lístek například pomocí služby PayPal, aniž by se musel osobně dostavit na pokladnu kina.

>